Ekonomika. Marketing. Podręcznik cz.3 Zobacz większe

Ekonomika. Marketing. Podręcznik cz.3

Dodaj do listy życzeń

978-83-62325-39-9

Wysyłka w ciągu 48 godzin

Nowy

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć....

Więcej szczegółów

ISBN 978-83-62325-39-9
Autorzy Krystyna Strzelecka, Marian Pietraszewski
Liczba stron 224
Rok wydania 2011
Wydawnictwo EMPI2
Oprawa Miękka
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

30 Innych produktów w tej samej kategorii