Obsługa klijenta. Elementy towaroznawstwa. Podręcznik Zobacz większe

Obsługa klijenta. Elementy towaroznawstwa. Podręcznik

Dodaj do listy życzeń

978-83-02-08781-3

Wysyłka w ciągu 48 godzin

Nowy

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Obsługa klienta.
Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściwości towarów w aspekcie czynników wpływających na ic...

Więcej szczegółów

ISBN 978-83-02-08781-3
Autorzy Mariusz Giemza, Tadeusz Sikora
Liczba stron 152
Rok wydania 2008
Wydawnictwo WSIP
Seria wydawnicza OBSŁUGA KLIJENTA
Oprawa Broszurowa
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Obsługa klienta.
Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściwości towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.

30 Innych produktów w tej samej kategorii