Technik hotelarstwa. Marketing usług. Podręcznik Zobacz większe

Technik hotelarstwa. Marketing usług. Podręcznik

Dodaj do listy życzeń

978-83-02-10749-8

Wysyłka w ciągu 48 godzin

Nowy

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
• podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,
• badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
• mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ...

Więcej szczegółów

ISBN 978-83-02-10749-8
Autorzy Jan Center
Liczba stron 224
Rok wydania 2010
Wydawnictwo WSIP
Oprawa Broszurowa
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
• podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,
• badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
• mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

30 Innych produktów w tej samej kategorii