Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej? Karty pracy dla uczniów Zobacz większe

Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej? Karty pracy dla uczniów

Dodaj do listy życzeń

978-83-62687-77-0

Wysyłka w ciągu 48 godzin

Nowy

Uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki są nierozłączną częścią procesu dydaktycznego w szkole. Często są to uczniowie, którzy dotarli już do IV etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów i tacy, którzy mają zakorzeniony lęk przed matematyką i niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn tych niepowodzeń można szukać w nieskutecznoś...

Więcej szczegółów

ISBN 978-83-62687-77-0
Autorzy ANNA PŁOŃSKA
Liczba stron 286
Rok wydania 2016
Wydawnictwo NOWIK
Oprawa Miękka
Uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki są nierozłączną częścią procesu dydaktycznego w szkole. Często są to uczniowie, którzy dotarli już do IV etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów i tacy, którzy mają zakorzeniony lęk przed matematyką i niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn tych niepowodzeń można szukać w nieskuteczności działań dydaktycznych i wychowawczych szkoły, mogą one wynikać z zaniedbań w rodzinie i środowisku lub w lenistwie samego ucznia. Bywa, że wystarczy zwiększenie poziomu motywacji do nauki, wdrożenie do systematycznej pracy, wzmocnienie samooceny czy rozwinięcie zainteresowania matematyką, aby skierować tych ich na właściwe tory.
Duża część tej grupy uczniów wymaga jednak specjalnego podejścia w procesie dydaktycznym, udokumentowanego opiniami i orzeczeniami z poradni psychologiczno-pedagogicznych, a także uwarunkowanego różnorodnymi ograniczeniami i zaburzeniami rozwojowymi.
Materiał zebrany w tej książce adresowany jest zarówno do uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki wynikają z różnego rodzaju zaniedbań, jak i do tych z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu.
Publikację polecamy także jako pomoc w przygotowaniu słabszych uczniów do matury.

30 Innych produktów w tej samej kategorii