ISBN |
978-83-7308-803-0 |
Autorzy |
Daria Zielińska-Pekał |
Liczba stron |
276 |
Rok wydania |
2007 |
Wydawnictwo |
IMPULS |
Oprawa |
Miękka |
Wydanie 2007
format B5
stron 276
oprawa miękka, klejona, folia matowa
Książka wnosi do stanu wiedzy o mediach i edukacji medialnej nowe elementy, które zasługują na upowszechnienie. Autorkę interesowało bowiem w jaki sposób przemiany dotyczące przechodzenia od starych do nowych form przekazu wpłynęły na pozycję widza. W publikacji dokonano analizy wybranych teorii komunikowania masowego oraz przeglądu stanowisk teoretycznych dotyczących relacji telewizja - odbiorca.
Zaprezentowana analiza dotyczy sposobów odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną oraz rola edukacji medialnej we współczesnej szkole poprzez przyjętą procedurę badań empirycznych jest oryginalna i prowadząca do poszerzenia wiedzy pedagogicznej w zakresie mediów i edukacji medialnej.